Forgotten Greek Gods
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken gud er din mor eller far? Det vil du finde ud af her... Du vil lærer at styrer dine evner og blive en rigtig gud.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stop med at lege ællinger, tak ??

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Terseus

Terseus


Antal indlæg : 69
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 29
Bosted : Camp'en.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 12:28 pm

Terseus så koldt og foragtet på dem fra det blå hold. Han teleporterede sig derover foran Hector "Keder i jer siden i hakker på en fra jeres eget hold?" sagde han og de begyndte at hviske om hvem det var, de kunne godt genkende Herakles yngel så de begyndte at bakke og fordi den pil ramte træet, men de begyndte hurtigt at løbe væk fra dem.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 12:30 pm

Hector smed en hånd forandt ansigtet som om de begge var dumme, "Løser i kun ting med trusler og vold?" ville Hector vide, Hector var inderst inde lidt taknemmelig, men også meget meget, provokeret over de måske troede han ikke kunne tale sig ud af denne her sag.
Tilbage til toppen Go down
Sophia

Sophia


Antal indlæg : 166
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 32
Bosted : Lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 12:36 pm

"Det gør de røde. Det burde du vide." sagde hun, og lagde hovedet på skrå, efter hun igen var landet elegant ved siden af Hector. "Vi er voldlige, men vi vil dog helst undgå det. Men hvis vi begynder... Ingen vej tilbage." Hun trak på skuldrene, og blottede sine spidse tænder.
Tilbage til toppen Go down
Terseus

Terseus


Antal indlæg : 69
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 29
Bosted : Camp'en.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 1:25 pm

"Ja, der har Soph ret, sådan er vi fra det røde hold" sagde han og grinte lidt. Terseus så på dem "vi er genneralt voldelige det burde jer fra det blå hold vide meget til" grinte han og så på dem. Terseusså lidt på Soph og nikkede ja til at det var rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 1:27 pm

"Altså vis jeg ville løse det med vold havde jeg gjordt det sådan her... se her.." Hector lavede sig til en gigantisk grizzly bjørn og stillede sig på bagpoterne og brølede Terseus ind i fjæset, hvorefter han transformerede sig tilbage "Kan i se forskellen?".
Tilbage til toppen Go down
Sophia

Sophia


Antal indlæg : 166
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 32
Bosted : Lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 8:31 pm

Sophia slog en barsk kluklatter op, og smilede bredt til Hector, og den overaskede Ters. Hun rodede op i håret, og løftede sit ene øjenbryn. "Tja, jeg kunne bedre lide vores måde."
Tilbage til toppen Go down
Terseus

Terseus


Antal indlæg : 69
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 29
Bosted : Camp'en.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 8:46 pm

Han så overrasket på Soph og grinte så også selv. Han så på hende og kunne godt se hvordan hun grinte, det så faktisk meget morsomt ud. Terseus grinte selv over hans måde " Jaé, vores måde er nu bedst ville jeg mene" grinte han og ville aldrig kunne lide hans måde bedst.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 8:51 pm

"Det syntes i måske, men på min måde skaffer jeg mig ikke ekstra fjender, men den dag jeg kommer ud herfra, dræber jeg dem til gengældt med koldt blod, i vil bare slås og undgå at dræbe dem, for dræber i dem har i ikke nogen fjender senere hen at slås med, men der er jeg taktisk klog og siger, at jeg dræber dem for lige præcis ikke at have nogen fjender." sagde Hector og lød faktisk meget klog og logsik.
Tilbage til toppen Go down
Sophia

Sophia


Antal indlæg : 166
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 32
Bosted : Lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 8:56 pm

Sophia drejede hurtigt sit ansigt mod ham, med et ansigt som talte sit tydelige sprog. Nu ville hun hade ham for evigt på grund af det han sagde. Hun hadede folk som slog ihjel. Hun troede bare. Det var lige før hun gispede, eller måske fik tåre i øjnene. Nu havde hun bare lyst til at springe sin vej.
Tilbage til toppen Go down
Terseus

Terseus


Antal indlæg : 69
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 29
Bosted : Camp'en.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:07 pm

Terseus så foragtet på Hector, at man kunne gøre sådan?! Sådan noget gav ham tit lyst til bare at hoppe på ham og tæve ham halvt ihjel, men det ville desværre ikke hjælpe. Terseus kunne ikke tro at nogle folk kunne tænke sådan!
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:14 pm

"Nu blev i stille, hvad er der galt?" smilede Hector til, de andre.
Tilbage til toppen Go down
Sophia

Sophia


Antal indlæg : 166
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 32
Bosted : Lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:16 pm

Sophia åbnede sine øjne, og de glødede næsten, selvom de var så mørke. Hvis blik kunne dræbe, så var han død nu. "Jeg har hørt hvor charmerende Pan burde være, men du, du.... er du overhovedet ..." Hun kunne slet ikke sætte ord sammen, så vred hun var. Hun hadede alle folk som bare sad helt rolig, og sagde at de ville slå ihjel med koldt blod.
Tilbage til toppen Go down
Terseus

Terseus


Antal indlæg : 69
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 29
Bosted : Camp'en.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:22 pm

Terseus sagde slet intet, han ville ikke snakke med Hector ligenu og desuden så førte Sophia ordet for ham i alt hvad hun sagde. Terseus holdte bare hånden på sit sværd hvis nu de kom i totterne og ville så stoppe dem. Han kunne ikke være andet end forberedt på hvis de virkelig kom i totterne op hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:40 pm

"Ja jeg ved jeg er syg i hovedet" sagde Hector smilende.
Tilbage til toppen Go down
Sophia

Sophia


Antal indlæg : 166
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 32
Bosted : Lejren.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:46 pm

// I stedet for at sige gud, siger man bare Zeus ^^

"Zeeeus, og klog er du sørme også, var?" hvæsede hun hånligt. Han gjorde hende virkelig sur han gjorde!
Tilbage til toppen Go down
Terseus

Terseus


Antal indlæg : 69
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 29
Bosted : Camp'en.

Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 10, 2010 9:56 pm

Terseus vidste at de snart ville ryge i totterne på hinanden så han trak sit sværd lidt, roligt og lydløst så de ikke kunne høre ham. Han så på dem og lagde en hånd på Soph's skulder og ville kysse hende, men gjorde det ikke for hun var pænt sur lige i dette øjeblik desværre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stop med at lege ællinger, tak ??   Stop med at lege ællinger, tak ?? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stop med at lege ællinger, tak ??
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Greek Gods :: The half god camp :: Stranden-
Gå til: