Forgotten Greek Gods
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken gud er din mor eller far? Det vil du finde ud af her... Du vil lærer at styrer dine evner og blive en rigtig gud.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En mørk aften ved skoven - Dina

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 3:12 pm

Tid: eftermiddag/aften.
Vejr: Utrolig smukt og varmt.
Omgivelser: En hytte, og træer og dyr.
Sted: Et godt stykke inde i skoven, vel.
Påklædning: Han havde rigtigt hjorteskindstøj på, men han var i sin dyreform.


Hector havde fundet ud af at mikse sin tigerskikkelse med sin panters skindfarve, så han gik rundt som en sort tiger, men han var kamofleret så man ikke kunne se ham, selvom han var gigantisk, de bløde trædepuder under poterne gjorde han kunne gå rundt uden at larme, han syntedes han kunne lugte og høre nogen inde i huset, så han lagde sig i en busk, der lige akkurat dækkede ham og lidt mere, han kiggede mod huset mens han slak sin pote og vaskede ansigtet med poten bagefter, som kattedyr nu gjorde, han var meget stille som han var på jagt, han kunne godt styre sig, men alligevellet bad hans instinkter ham være stille og holde øje med personen.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 3:20 pm

omen bag huset var der en pige med lukkede øjne. hun sang eller rettere nynnede og planterne begyndte at gro, den lille rosenbusk voksede og dens blade / blomstre rakte nærmest ud imod hende pigen åbnede langsomt øjnene og stoppede op med at synge da hun så tigern den var godt gemt men hun nåede lige at se den. "en tiger?" sagde hun til sig selv og begyndte at bakke
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 3:23 pm

Hector gik med faste men rolige skridt over mod pigen og snusede til hende og åndede ud på hende, han havde ikke tænkt sig, at genere hende bare kigge lidt på, hende og hvad var bedre end at gøre det forklædt som et sødt lille dyr?, Hector aede hovede op af hendes mave, hans nyvaskede hovede, den sorte pels i hovede glimtede meget fordi han lige havde vasket det jo, Hector var et pragteksemplar af en tiger, det kunne folk også godt se, denne tiger var størrere, stærkere, hurtigere og pænere end så mange andre tigere. Hector spindede lavt.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 3:31 pm

"e..eh?" sagde Dina en smule forvirret men smilte så og lag hånden forsigtigt på dens hovede og nussede den "hvad laver du her? er du sulten? faret vild?" spurte Dina og forventede ikke noget svar "er det ensomt at være alene?" spurte hun mange tiger gik jo alene det var meget få tiger som var sammen med andre hun kløede tigern bag øret


//suk skal logge siger min mor men svare senere når jeg kommer på igen //
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 3:34 pm

han satte sig ned og kiggede op på hende og lavede noget der lignede dybe miav lyde som svar, hver gang hun spurgte om noget... Hun var ihvert faldet ikke bange for store dyr som nemt kunne slå hende ihjel kunne han se, hun ville nok hellere fodre ham, men havde han været en sulten tiger havde hun jo ikke været der mere, så var han sprunget over hende og havde ådt hende, men han var jo flink, og ikke sulten, og ikke en rigtig tiger så hun behøvedes jo sådan set heller ikke at være bange for ham.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 4:56 pm

vinden blæste kort og Dina blev stille og lyttede kunne man se træerne snakkede til hinanden og Dina lyttede "nårr" sagde Dina til sig selv "du er en halvgud" sagde Dina planterne havde jo set Hector før
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 4:59 pm

Hector transformerede sig tilbage til sit normale jeg og spurgte så "Hvad laver du herude alene bagi den her hytte?" Hector kiggede lidt rundt... for der var jo ikke andre end hende, hun kunne ikke bo her, mente han der var jo mange vilde dyr i skoven, og de var også farlige. "Altså du bor vel ikke alene herude blandt de vilde dyr vel?" spurgte Hector.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 5:15 pm

Dina rystede på hovdet "nej jeg bor sammen med min storebror og lillesøster "forklarede Dina "mit navn er Dina" sagde hun og smilte venligt. Dina var ikke bange for de ville dyr godt nok har der tit været ulve og bjørne i nærheden men Dina har altid følt sig tryk i skoven og ville overhovedet ikke ind til storbyen
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 5:41 pm

"De er vel ikke hjemme endnu?" Konstaterede Hector og hørte en gren knække bagi sig, som om en person kom gående, måske to, Hector blev bare ved med at snakke med pigen det var sjældent han mødte piger i skoven "Må jeg spise med?" spurgte Hector og smilede til hende, for han var sikker på han ikke kunne nå op til skolen til spisetid, eller rettere sagt han vidste han ikke kunne nå det ved mindre han transformerede sig om til en hest eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 5:55 pm

"må du da gerne" sagde Dina med et smil og en sort håret ung mand dukkede op sammen med en lille pige. Pigen havde lukket øjne og var tydligvis blind "Hao" sagde Dina og vinkede med strakt arm "Hao..huh? gæster?" spurte drengen "det er min storebror Aaron og min lillesøster Aiza" forklarede Dina "det her er..øh" sagde Dina og stoppede han havde jo ikke fortalt hans navn
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 5:58 pm

"Hector, søn af Pan" sagde Hector stolt og rankede ryggen så man kunne se hans fulde størrelse, selvom alle andre talte grimt om den liderlige Pan, var det jo hans far, så han var nød til at tale pænt om ham og beskytte hans ry, Hector var en hel del størrere og mere muskuløs end den mørkhårede, Hector rakte hånden frem mod hendes bror og derefter søster.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:07 pm

"hygligt at møde dig" sagde Aaron, havde også kulsort hår og blågrønne øjne ligesom Dina han var høj men Hector var lidt højre. Han virkede en smule stresset så han havde ikke øjnkontakt med Hector "Dina, jeg smutter hurtig ind til byen har glemt noget du tag dig af Aiza imens vi ses" sagde Aaron og løb sin vej. Aiza gav hånd og smilte hun var vel ikke mere end 11 år og havde hvidt hår hun havde en lidt svag krop kunne man se "rart at møde dig, jeg er Aiza" sagde hun venligt og gik inden for "hvad vil du ha at spise? vi har lidt at vælge imellen " sagde Dina
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:09 pm

"hvad i har" sagde Hector og lænede sig op af dørkarmen og smilede til den lille Aiza og spurgte så Dina "Hvordan, kan i leve herude, især med hende den lille der, og hvorfor?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:16 pm

"vi bor normalt i et større og bedere hus der ligner et pale men det brænde ned for et halvt år siden og er ved at blive bygget op igen
derfor bruger vi vores sommerhus som er den her hytte " forklarede hun det havde været i avisen det med huset og begyndte at varme noget suppe op
"hvor bor du" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:18 pm

"Nåååh" sagde Hector forstående og smilede til dem igen.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:22 pm

Dina tog tre skåle frem og hælde suppe i "her" sagde Dina til Aiza og Hector
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:33 pm

"Tak" sagde Hector og drak suppen langsomt, for at den skulle mætte mere, jo langsommere man spiste , jo mere mættede det.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 7:11 pm

"der er massere suppe så bare spis, " sagde Dina og drak også selv suppen "hvor bor du ?2 spurte Dina
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 7:32 pm

"Jeg er en halvgud, så jeg bor i lejren" sagde han stolt og viste sig fra sin mest guddomelige side, han vidste jo ikke om hun var halvgud også eller de bare var mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Dina

Dina


Antal indlæg : 29
Join date : 10/04/10
Alder(url) : 34
Bosted : I et hus ude i skoven

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 7:35 pm

"jeg er også halvgud min mor far Demeter, guden over agerbrug det vil sige min evne er at få planter, træer og så videre til at vokse som du så tidliger" sagde Dina med et smil "jeg bor dog ikke i lejeren og det har lærene accepteret"
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitimeMan Apr 12, 2010 7:06 am

"Nåh okay" smilede Hector da hun sagde hun også var halvgud "Det lagde jeg ikke helt mærke til tideligere" sagde Hector og smilede et stort skævt smil, til Dina og spiste op og stillede skålen fra sig, da han var færdig, han stillede den bare over på det nærmeste bord.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En mørk aften ved skoven - Dina Empty
IndlægEmne: Sv: En mørk aften ved skoven - Dina   En mørk aften ved skoven - Dina Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En mørk aften ved skoven - Dina
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» pigen i skoven- Sophia

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Greek Gods :: The half god camp :: Skoven-
Gå til: