Forgotten Greek Gods
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken gud er din mor eller far? Det vil du finde ud af her... Du vil lærer at styrer dine evner og blive en rigtig gud.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg trænger vist til at slappe lidt af...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sophia

Sophia


Antal indlæg : 166
Join date : 07/04/10
Alder(url) : 32
Bosted : Lejren.

Jeg trænger vist til at slappe lidt af... Empty
IndlægEmne: Jeg trænger vist til at slappe lidt af...   Jeg trænger vist til at slappe lidt af... Icon_minitimeLør Apr 17, 2010 4:33 pm

Tid: Aften.
Omgivelser: Tomt og mørkt.
Vejr: Stjerneklart.
Sted: Ved... øhm.. der er vel en opholdstue ?? ^^
___

Sophia sad på en sofa, med sine ben oppe på bordet. I sine hænder havde hun en kop, med noget dampende frugte-te. Hun vippede med sine tæer, og stønnede dæmpet. Hun var helt sikker ikke i tvivl om at det var blå mærker, de der mørke ting på hendes ben. Og de gjorde pisse ondt. Det var ikke fordi nogle havde havde slået hende, men det var uundgåeligt at få en masse blå mærker, når man trænede så meget som hende. Og når man brydede med bjørne. Hun smilede svagt, og nippede til den brændvarme te, som smagte lidt af pære. Hun strøg noget af det røde hår om bag øret, og lænede sig op af vægen igen. Hun var så glad for at være kommet herhen, også selvom hun skulle stoppe sin karriere som professionel tyv. Men det værste tab var dog Lara. Hun savnede hende helt vildt, og hun plejede aldrig at savne nogle. Men lige nu savnede hun dog Terseus.
Tilbage til toppen Go down
Helia

Helia


Antal indlæg : 7
Join date : 09/04/10

Jeg trænger vist til at slappe lidt af... Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg trænger vist til at slappe lidt af...   Jeg trænger vist til at slappe lidt af... Icon_minitimeSøn Maj 02, 2010 8:34 pm

Helia kom stille en ind i opstuen hun havde svunget en bue over skulderen men det faktisk ikke hendes hun havde fundet den ude på træningsbanen da hun gik den vej forbi og hun anede ikke hvem hun skulle gå til når hun fandt et våben smidt på banen hun kiggede svagt om i lokalet smilede til pigen før hun vendte sin mørke øjene væk hun var vant til folk blev bange for de næsten sorte øjene hun lagde forsigtigt buen fra sig og fandt frem til en tom stol hun lukkede øjene i smilede svagt frem for sig hun rømmede sig smule for gøre pigen opmærksom på at Helia var tilstede
Tilbage til toppen Go down
 
Jeg trænger vist til at slappe lidt af...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Greek Gods :: The half god camp :: Rød holds hytte-
Gå til: