Forgotten Greek Gods
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken gud er din mor eller far? Det vil du finde ud af her... Du vil lærer at styrer dine evner og blive en rigtig gud.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Right here - Rhea =3.

Go down 
ForfatterBesked
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 10:51 am

Tid: Formiddag.
Vejr: Skyfrit, varmt.
Omgivelser: et par stykker fra det blå og røde hold, nede i vandet, og andre solbader.
Sted: oppe på en klippe
Tøj: hjorteskindstøj og hans 2håndssværd.

Hector sad på en klippe og så ud over det dejlige vand, han kunne transformere sig og lade sig svømme væk, bare blive i sin dyreform for evigt, og aldrig mere skulle bekymre sig om andre, end ham selv og at få noget at spise, bare være ham selv, tænkte han, han så lidt nedslidt og ked ud af det, han var virkeligt træt af det hele igen, men han vidste skulle der gøres noget ved det, skulle han gøre det selv og det havde han skam også tænkt sig, at gøre, og så ville de ikke syntes det var sjovt at lave grin med Hector igen.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 10:59 am

Hector lagde mærke til han blev iagtaget og sagde "Vis du vil sidde ned, er der massere af plads." Hector så ned på de andre blå, det var dem han afskyede allermest, ikke røde, de blå. Hans hold. Hans egen holdkammerater. Han hadede dem, det var jo ikke hans skyld, han var den eneste halvgud vis gudeforælder rigtig var død, helt død, det kunne han jo heller ikke gøre for, mange af de andre havde også misundt Pans evner med kvinder og troede at Hector havde de samme.. Men bestemt ikke, Hector kunne ikke score damer, sådan var det bare, han havde prøvet og det mislykkedes, han kunne ligeså godt lade være med at prøve det endte ud i ballade ellers.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 11:05 am

"Ikke så meget vel, jeg er bare træt af de tosser, der, jeg er faktisk træt af dem alle, de er jægerne og jeg er byttet, men de skal huske på at byttet ikke bare sådan uden videre giver op fordi de sårer det, jeg kæmper videre, og de, de kommer til skade" sagde Hector og smilede venligt til hende, og så ud som om det var helt normalt at tale om sådan noget her, og banke sådan nogen fyre, for det var jo hverdag for ham, hvorfor skulle det så ikke også være hverdag for alle andre "Er du ny, jeg mener ikke jeg har set dig her før?" smilede Hector.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 11:13 am

"Jamen så må jeg være dit første bekendtskab, Hector, Pans frillesøn, min evne er at transformere mig om til dyr... Jeg kan blive til alle dyr eller bare tage en del af dyret eller dets personlighed" smilede han venligt og kiggede på hende "Hvad hedder du og hvem er din gudeforælder, og hvad er din evne?" sagde Hector og sad og talte på sine fingre mens han stillede spørgsmål, det var mange spørgsmål han havde stillet hende men han talte jo ikke særligt meget med folk normalt, det var jo hans lille problem faktisk, for når han så endte med at tale med folk var han enten ret indelukket ellers så talte han som et vandfanld, - uden ende, denne gang talte han som et vandfald.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 11:19 am

Hector smilede til hende og sagde "Så er det derfor du gerne ville snakke med mig, jeg var vist også lidt trist, men okay, vis man har en evne hvorfor så ikke udnytte den til punkt og prikke?, jeg bruger tit min, når jeg skal hurtigt frem og tilbage, så laver jeg mig til en leopard eller en fugl af en slags." sagde Hector og smilede "Så min evne er meget meget praktisk, er du tilfreds med din egen evne?".
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 11:24 am

"Okay, men min er ikke altid den bedste, vil jeg gerne have lov at sige, jeg kan ikke mange ting som i kan" lo han


//Smutter lige ned til pizzamanden xD morgenmad xD.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 12:02 pm

"Altså det eneste som er sejt ved min evne er at man kan blære sig med den" sagde Hector og trak på skuldrene hvorefter han transformerede sig om til en stor bengalsk tiger og stillede sig på bagpoterne forandt Rhea, som en dansebjørn, Hector skyndte at transformere sig tilbage, han kunne jo ikke snakke med menneske stemme endnu mens han var et dyr, så derfor måtte han jo transformere frem og tilbage hver gang han skulle snakke.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:16 pm

"hvad vejer du?" spurgte Hector tænksomt, han vidste at han som kongeørn kunne bære 50kg 30-40m, men han vidste jo ikke hvad hun vejede, og han kunne bestemt ikke løfte mere end 50kg som kongeørn.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:34 pm

"Nååh... Okay" sagde Hector "Vis jeg kunne ville jeg bære, dig, men du kan få lov til at.... Sige et dyr og så forvandler jeg mig." lo Hector til hende opmuntrene.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:52 pm

"Okay" sagde Hector og lavede sig til en lille hvid mus, men skyndte at lave sig om til en ørn, da han så en vandrefalk dykke ned efter ham, han fløj lige i fjæset på vandrefalken og flåede den, så den landte død forandt Rhea, og fløj selv ned til Rhea og lavede sig om til sig selv igen "var det godt nok" sagde han, og overvejede at kaste den lille døde fugl i havet.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 6:57 pm

"Jeg ser så tyk ud som elefant" sagde Hector og grinede, men lavede sig om til en baby elefant og stillede sig forandt hende, men lavede sig så om, til sig selv igen "var det godt nok?" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 7:12 pm

"Jo" grinede han højt "de skal være smældfede".
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeSøn Apr 11, 2010 7:38 pm

"Jeg har aldrig prøvet at lave mig til et insekt" indrømmede Hector.
Tilbage til toppen Go down
Hector

Hector


Antal indlæg : 127
Join date : 09/04/10
Alder(url) : 39
Bosted : I halvguds lejren.

Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitimeMan Apr 12, 2010 7:35 pm

"Det tager meget øvelse, jeg kan ikke bare gøre det" konstaterede Hector og trak undskyldene på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Right here - Rhea =3. Empty
IndlægEmne: Sv: Right here - Rhea =3.   Right here - Rhea =3. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Right here - Rhea =3.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forgotten Greek Gods :: The half god camp :: Stranden-
Gå til: